domingo, 30 de enero de 2011

Exilio voluntario en México

Contaríavos todo o que me aconteceu aquel día pra decidiren marchar a México pero non son desas que contan os seus problemas a calquera. A cuestión é que aconteceume algho que, me levou a tomar unha decisión. Agora encóntrome nun lugar moi afastado do resto da civilización. De tódolos xeitos decidín marchar a México en canto poida. Polo momento mando un clon a que me suplante. Por favor perdoen as súas torpezas, non esta acostumada a actuar coma mín. Calquera reclamación referente o seu comportamente por favor comuníquemelo.
Antes de partir, por suposto teño que deixar un asunto claro, a ver que acontecerá despois disto...

2 comentarios:

  1. a ver, a ver... ¿a que está aquí aghora é a orixinal ou é o teu clon? =_=

    ResponderEliminar
  2. surxiu un pequeno contratempo, eu non tería que estar aquí pero claro, despois do que pasou o luns non teño máis remedio que quedarme U_U

    ResponderEliminar